Bir tatlı Bir Acı

2013 yılı adeta kayıplar yılı olmuştu, bilinen isimlerden biriri ardına yaşanan kayıplar insanlarda, inanmayanlarda dahi 13 sayısının uğursuzluğunu düşündürmüştü... 2013 bitti, 2014 başlarken hepimiz daha umutlu bir sene diledik...
Nitekim bizim içinde 2014 böyle başladı, henüz Ocak ortasına gelmemiştik ki, bir pazar akşamı oturmuşuz DVD seyretmişiz, yatmış uyuyacağız.... bir ani telaş amandı hop hadi derken sağlıklı bir şekilde Mira'ya kavuştuk.... Bizim için yeni bir deneyim oldu, bebeğimiz planlanandan 12 gün önce geldi. Aslında buradan anlamak lazımdı 2014 pek beklendiği gibi bir yıl olmayacaktı.
Artık evde 2 kız vardı :) Tabi beraberinde naz kapris ilgide ikiye katlanması gerekiyordu...
Bir yanda bizler sevgimizi nasıl dağıtacağız derken, diğer yanda Kardeşlik...!
Böyle bir hayat telaşı içinde geçerken zaman, hep söylediğim gibi beraber büyüdük beraber yaşadık... Mira ortaya çıkmaya başladı,kıskançlık seviyeleri arttı azaldı derken aile büyüklerini paylaştık paylaşamadık böyle bir curcuna içinde geçerken hayat. Bahar aylarına geldik..!
Doğanın uyandığı hayat bulduğu bahar ayları ve yine bir Nisan benden bir parça kopardı. Hiç beklemediğimiz bir anda canımın en değerli yerlerinden biri koptu..

Hiç unutmuyorum, gözümün önünden gitmiyor....
- Şimdi nasılsın dedim
- İyiyim evladım dedi, günüm nasıl geçti onu sordu, kızları sordu, hatta bir ara Skype ile açıp Lara ile konuşturayım istedim. Ayrı severdi Lara dedemi, sonra dedim ki şimdi böyle hastanede görmesin çocuk üzülmesin dedim. Sohbet ettik biraz, yoğun bakım olduğu için uzun uzun kalmamızı istemiyorlardı. Kimse birşey dememişti. Hadi git evladım evine geç kalma, merak etmesin sevinç, annenle konuşursan yarın gelirken ilaçlarımı getirsin dedi. Sarıldım öptüm alnından, hafif ateşi vardı. Hemşireye söyledim yanından ayrıldım.

Son konuşmamız oldu o... bilseydim, daha doğrusu biliyordum ama kondurabilseydim 1 dakika daha kalsaydım yanında. Çok sarstı kaybı beni. Lara'ya anlatamadık çok yeni olduğu zamanlarda anlatmadık, sonralarda Lara dinlemek dahi istemedi. Zaman zaman ben dedemi çok özledim der, içim ağlamaya başlar, o ağladımı içim yanar..!

Işıklar içinde uyusun.... Allah bize bu acıları unutacağımız acılar yaşatmasın..!

Yorumlar

Popüler Yayınlar