baba büyüyorum

Büyük kızım benimle ofise gelmeyi çok seviyor, hatta ofise gitmeyi benden çok seviyor 😊
❣️
Ara tatilde ofisime geldiği bir öğlen yemek sonrası çektim bu fotoğrafı.
Ne düşünüyorsa o kadar dalmış ki fotoğrafı çektiğimin farkına dahi varmamıştı.
❣️
Fotoğrafı çektim, bir kaç saniye onu izledim ve “Ne kadar güzelsin” dedim.
Yüzüne bir gülümseme geldi ki bu başka bir şeydi 😍
❣️
ilk defa ona söylediğim bir söz benim sevgim için değil ona bir kompliman olduğu için hoşuna gitmişti.
❣️
Ben sevdiğim için söylemiştim, o sevgim, kendi beğenisi, okşanan ruhu ile aslında baba büyüyorum demişti gülümseyerek.
❣️
Genç kız oluyor, büyüyor işte.. gözlerim dolar gibi oldu sevindim, üzüldüm ne yapsam bilemedim 😂😂😂 👨🏻
Sonra hemen kendime geldim; bir gün böyle bir kafede oturacaksın, güzel bir yemek sonrası yine bir erkek sana çok güzelsin diyecek…
Belki ben olmayacağım o ancak ona da böyle gülümsersen……
.
.
kıskançlıktan çatlarım!!!!
dedim ama yalan söylemeyeceğim bambaşka şeyler geçti aklımdan 👹

Yorumlar

Popüler Yayınlar