Kız Babası Olmayan Baba Oldum Demesin

Hava artık hafif hafif serinliyordu, son 50 yılın en sıcak ayları denen aylardan çımıştık...

Büyük bir heyecan yorgunluk ve koşuşturma ardından eşimle uzanmış gecenin karanlığında bebeksi bir melodi içinde tavanda dönen yıldızlara bakıyorduk..

 

Ara ara durup ay nasıl olacak ki diyorduk... 24.Eylül.2010 gecesiydi... ertesi gün aramıza katılacak bir mutluluk tecrübesini bekliyorduk.. minik kızımız Lara’yı bekliyorduk...

 

uyku tutmuyordu... aylarca beklemekten daha zordu!

 

25.Eylül.2010 hayatımızda bir pırıltı oldu....! Lara

 

Adının anlamlarından biri olan pırıltı bizim hayatımıza ışık verdi... hani yıldızların güneşten aldığı ışıkla var olmaları gibi değişti hayatımız

Her yeni gün güzel bir macera, yeni bir deneyim derken

 

Babalar ve Kızları arası bahsedilen o ilişki her geçen gün ilerledi....

Bir blog sayfası yaptık, yazdık güldük, yazdık ağladık

Gülmemizi ağlamamızı bir facebook sayfasına taşıdık

Bir dik bin olduk derlerya, öyle olduk

 

Ve şimdi Ocak 2014’e geldiğimizde bir başka Ocak ayına gitmek istiyorum.... Ocak 2010

Yeni yıla gireceğiz

 

Evde güzel bir sofra pür neşe yeni yıla girdik, henüz iki hafta geçtiki 14.Ocak.2010 ilk bebeğimiz Lara’nın haberini aldık...herşeyin çok başıydı ama bir çekirdek ailenin ilk temelini attık...

 

O günlerden bugünlere geldiğimizde yine bir 14 Ocak, ailemize bir birey daha katılacak... birinin katılacağını öğrendiğimiz günde diğeri hayatımıza girecek... bir Yıldız Daha MİRA

 

Bir kızım daha olacak, bir baba için müthiş bir duygu, müthiş olduğu kadar da zor bir duygu

Lara ile geçen 3 sene sonunda, ikinci bir çocuk için daha tecrübeli olmak gerekirken, kendimi bu sefer çok daha tecrübesiz ve savunmasız hissediyorum...

Çoğu kez nasıl davranacağımı bilmiyorum

Nasıl tutmalı ki bu çocuğu

Nasıl sevmeli?

Ne zamanlar sevmeli?

 

Asıl soru sevgiyi nasıl paylaşabileceğim...!

 

Şimdi sizler diyorsunuz ki sevilir, hele bir kucağına al.... Peki kaçınıza Lara BABACIM dedi ki??

 

Hepimiz çok tedirginiz, Lara nasıl tepki verecek.... Ne yapmalıyız, kıskanır mı? Bir sürü soru var cevap bekleyen... bunların herbirinde insanlar benden çözüm beklerken, içimde kopan sorulara nasıl cevap vericem bilmiyorum

 

Ben nasıl tepki vericem, ya Lara kardeşini çok severse ? Ya ben kıskanırsam 

 

İnsanın kızı olması çok güzel, kız çocukla bir babanın yaşadığı sevgi çok güzel.... ikinci kız çok zor be!!

Nasıl olacak?

 

Ama şunu biliyorum iki kızla daha sırtım yere gelmez


Ne olursa olsun seni sevgiyle bekliyoruz Mira 





Yorumlar

Popüler Yayınlar