Eylül Masalı

Uzun uzun satırlar yazmak istedim, çok kez yazdım sildim... Yaşadıklarımı dile getirmek gerçekten zor.

Daha sonra sağdan soldan kelimeler birleşti ve bir Eylül masalı oldu



Uykusuz bir gecenin arkasından

Umutlu bir sabahtır artık 

Gün cumartesi 

Heyecan var yine

Kulaklara gelen  cıvıldayan çocukların 


Zaman 

Sana geldikçe yavaşlıyor

Aylardan eylüldür artık 

Mevsiler için yaprak dökümü 

Hatıraların not düşüldüğü

Mevsim sonbahar 

Sararan yaprakların eşliğinde

Bir dönem biter

Ardı sıra

Bir ömür açacak hayatımda 

Bir hayat başlar

 

Yıllardan aşktır artık 

Sen

yıldızlarla yaşayan bir parıltı

Tertemiz bir nehirde bir su perisi gibi

Hayalimde çizdiğim gözlerinle

Bakarken bana bir hayali yaşatıyorsun

 

Bir masal düşünüyordum

Eylüle benzeyen bir tabloda

Gözleri gözlerimde

Ailede yeni bir hayatla

Bir

eylülle

Sende katıldın bize


Her şey masaldır artık

Bir seninle yaşadıklarımız masal gibi; birde hiçkimse...



NICE SAĞLIKLI GÜZEL YAŞLARA KIZIM


Yorumlar

Popüler Yayınlar