Zaman Aktı Aile oldu


Gün Güne ekledikçe, yıl yılı geçtikçe daha bir aile olduk, eskiden çocukluğumda şiir dünyası adında bir program vardı... o yaşlarda anlam veremediğim hatta çoğu zamanda beni sıkan bir program süresince programın sunucusu şiiri okur ve der Behçet Necatigil derdi.

Zaman geldi bu günümde kendimi Behçet Necatigil'in bir şiiri ile bu ufak yazıma renk katayım dedim.


Sağ çıkıp günlük savaştan
Evin yolunu tutmuşum
Yemek yedik, çocuklarım uyudu
İniyor üstüme yavaştan
Allah’ın bembeyaz bulutu
Kederlerimi unutmuşum.

Hayatta olduğuma
Seviniyorum şimdi
Kavuştum çoluk çocuğuma
Koltuğuma uzandım, rahatım
Kahvem içime sindi
Başladı gecelik saltanatım.

işte böyle basit ve huzurlu birşey Aile olmak... işte bu kadar güzel anlatmış aile olmayı.
Seneler bıraktık geride, Kabul etmek lazım zor şey büyümek, Ağlarken gülebilmek, yorgunken koşabilmek
ve en önemlisi Sevgiyi de beraberinde büyütebilmek

Son yolculukları erken yaşadığımız bu hayatta o kadar değerli ki bu zaman... geçen anılarıyla gelecek yaşanacaklarla.. işte bu yüzden hep acele etmem... belki bu yüzden hiçdurmaz bizim aile.... balım benim..


seni seviyorum...

Yorumlar

Popüler Yayınlar