HAYATA RENK KAT

Bir arkadaşımız NİHAN TOPTAN YAZISIDIR.... Lütfen mümkün olduğunca fazla insana ulaşsın..

Uzun zamandır bu kadar heyecanlandığım bir proje olmamıştı diyebilirim gönül rahatlığıyla..Bahsedeceğim projenin sahibi adı gibi bir melek bence :) Melek Okur İleri..kendisi inanılmaz özverili bir eğitimci,O’nu tanıdığım için gerçekten çok mutluyum.

‘Hayata Renk Kat’ projesinden twitter aracılığıyla haberdar oldum ve beni hemen içine çekiverdi,Melek öğretmenime destek verebilmek için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum çünkü konu önemli ve hassas,lösemili çocuklarla ilgili!

Projenin amacı; 0-3,3-6,6-9,9-12,12-15,15-18 yaş kategorilerinde “BEN OLSAYDIM NASIL BİR MASKE TAKMAK İSTERDİM” sorusuyla A4 kağıtlarına ya da profesyonel şekilde hazırlanmış maskeler tasarlamak..Böylece lösemili çocukları enfeksiyon kapmamak için toplum içinde takmak zorunda oldukları bu soğuk maskelerin travmasından biraz olsun kurtarabilmek ve bu sayede toplum bilincini artırabilmek,lösemi ve lösemili çocuklarla lgili farkındalık yaratabilmek.

‘Hayata Renk Kat’ projesinin, Lösemili Çocuklar Haftasını yaşadığımız bu günlerde,sınıflarımızda sosyal sorumluluk projesi için arayıp da bulamadığımız bir proje olduğunu düşünüyorum.

Projeye destek vermek için hazırlamış olduğunuz maske tasarımlarını henüz web sitesi yapım aşamasında olduğundan

Facebook: Hayata Renk Kat
Twitter: @HayataRenkKat

adreslerine gönderebilir,detaylı bilgi alabilmek ve projenin yaygınlaşmasını sağlamak için bu adresleri takip edebilirsiniz.
İhtiyacınız olan sadece bir A4 kağıdı ve renkler..Çocukları gülümsetebilmek,geleceğimizin umutlarını yeşertebilmek,hayat vermek,hayata renk katmak için desteklerinizi bekliyoruz!


YAZININ ORJINAL LINKI : http://ekampus.orav.org.tr/Blogger/nihantoptan/Page/40475/hayata-renk-kat

Yorumlar

  1. Ozdemir ellerine yuregine saglik. Bizleride haberdar edip bilgilendirdigin icin cok tesekkurler  elimden geleni yapacagim.

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler Özdemir,
    Emeğine sağlık...
    Ben de yaygınlaştıracağım...
    Tayfun Avınca

    YanıtlaSil
  3. güzel bir proje olmuş. detaylarını okuyayım. teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar