18 AY GECTI ASKERLIK BITTI - TEZKEREYI ALDIK

Bu bebeklik dediğimiz şeyde askerlik gibi aslında, zaman zaman heyecanla bekliyorsun gelmesini, başlıyor, zaman zaman çok zor geçiyor, alışamıyorsun... ilginç ama hayatının en güzel anılarını belkide orada yaşıyorsun, ve bir bakmışsın bitiyor.


Daha dün gibi hatırlıyorum, belkide bu ultrason, hani bizim minik askerimizin ilk yoklaması :)

Heyecanla bekliyorduk minik askerimizi, hazırlıklar büyük bir hızla devam ederken, nasıl olacak nasıl birşey olacak derken, henüz doğmadan, baba ocağına gelmeden ben bir iki simulasyon ile canlandırma yaptım. Kızım nasıl olur, neye benzer felan derken anne karnında başladı kendisiyle ilişkimiz.

Kendi içimizde oyunlar felan derken  zaman aktı geçti, bizim minik askerin Baba Ocağına, yazımız gereği Asker ocağına teslim tarihi geldi. Bitmek bizmez bir gece ertesinde, 25.Eylül.2012 tarihinde bir terazi olarak dünyada gözümüzü açtık.

Buradan sonrasını bir bakalım bakalım, minik askerimizin dilinden dinleyelim.. Nasıl birşeymiş bu Bebek Askerliği.


Baba Ocağında gözümü açtığımda, Ki uzun süre açık tutamıyordum, mümkün olduğunca gülümsemeye çalıştım... Hani ortam yabancı, yattığımız yerden, seslere kadar herşey yabancı ama anlamadığımı anlamasınlar diye çoğunlukla, gülümsedim.

Gerçi ben her bebeğe tavsiye etmiyorum, askerde çok gülümsemek pekte iyi değil gibi geldi bana, özellikle yeni gelen bebeklere, ŞİRİN diye birşey diyiyorlar, gülümsedikçe,

alıyorlar seni şekilden şekile sokuyorlar. Gerçi gülümsemediğinde de, birşeyimi var diye zorla güldürüyorlar.

Senin anlican pek kaçarı yok, gelirken bana melekler, ACEMİ devresi zordur ondan sonra rahat edersin demişti, 40 mevlüdü yemin töreni gibi birşeymiş, ondan sonra 3. Ayın sonuna kadar böyleymiş, sonra rahatlıyırmuşuz.









Bizde bunun hatrına katlanırız dedik artık.


Birde Acemiyim daha beni pek ellemiyorlar genelde yatıp uyuyorum. Uyanık olduğum zamanlar,

Komutan olduğunu düşündüğüm adamın biriyle vakit geçiriyorum genelde, eğlenceli bir adama benziyor. Onun dışında uyuyorum. Anne diye tabir edilen komutan Baba denilen komutana, hayatım bak iyice ortaya çıkmaya başladı bu, pek şirin oldu agu bugu derken, ben ufak ufak eğitimlerin başlayacağını hiç tahmin etmemiştim.
Sabah kahvaltıları, genelde eğlenceli geçiyordu, yenide uyanmışım Anne Komutan, biraz huysuzda olsa, ben genelde neşeli oluyordum. Hoş kahvaltı berbat, bu bebek askerliğinin en pis tarafı o,  bulamaç gibi iğrenç birşey zorla tıkılıyor ağzına, neymiş efendim tüm vitaminler varmış içinde.

Ya arkadaş sen tüm vitaminleri ayrı ayrı alırken bana neden bu eziyeti ediyorsun.


Neyse kavga dövüş derken kahvaltı bitiyor eğitim başlıyor.



KAMUFLAJ

SURUNME

derken, ne yediysek zorlamaktan altımıza dolduruyoruz. Derken efendim, öğlen sabahkine benzer bir başka bulamaç, gerçi eğitim sonrası acıkınca ona pek itiraz edemiyoruz.

Gün içinde muhtelif kez devam eden sürünme eğitimleri, derken günün sonuna geliyoruz. BABA komutan o zaman geliyor. En sevdiğim an o, BABA komutan sanki daha işime geliyor, ağzıma garip bulamaçlar vermiyor, daha eğlenceli işler yapıyoruz onunla. Anne komutanın ah o memeleri olmasa o zaman sorcem ben ona bulamaç tıkalamak ne... bişi diyemiyom, meme kesilir diye.
Neyse BABA Komutan gelince biraz oturup dinleniyorum, hani derlerya kıçımız bir yer görüyor.

Biraz televizyon seyrediyoruz






Akşam nasıl yattığımı bilmiyorum walla

 Hani bebek olunca insan dahada bir yoruluyor. Zor walla çok zor hem bebek hem bebek askerliği.


 Şaka Maka derken bir hayli zaman geçti, Artık bende Acemiliği attım.

Yaz diye birşey geldi. yaz geldiğinde izin denen birşey varmış, bende gittim aldım.  ANNE ve BABA KOMUTAN bana bikini diye birşey aldılar.

Gerçi büyüyünce giysem mi bilemedim, kim görse yerim bunu dedi kıçımı sıktı, göbeğimi cimdirdi, kolumu ısırdı.

Ama rahat allah için, sıcakta efil efil walla. birde ne kadar çiçekli ise o kadar makbul anladığım kadarıyla. bebek askerliğinde bu yaz denen nane eğlenceli, ben sevdim yani.


En keyiflisi BABA KOMUTAN göbeğinde uyuması.
Hem huzurlu hem rahat, konuşabilirsem ilk söylicem kelime olacak ergonomik.


Yaz denen dönemde Anne komutanda pek bir tatlı,  Gerçi sabahları o iğrenç bulamacı yedirme sevdasından vaz geçemedi ama onuda öyle kabul ettim.

Onun bu sevdası benim meme sevdam gibi birşey, ben ne vakit ondan geçicem, oda bulamaçtan anladığım kadarıyla. Ulen meme dedim yine aklıma düştü... of be bıraktım ama ara ara canımda çekmiyor değil.

Neyse, yaz döneminde ANNE komutan ile aramı bir hayli düzelttim. bu ara ikimizede iyi geldi.



Ufak ufak yaz sonu gelmeye başladı. Bende artık iyice serpilmişim, ne demekse bu, ama fark ediyorum banada davranışlar farklılaşıyor.

Yaz dönüşü, beni mutfağa aldılar. BABA Komutan eşliğinde pratikler yapmaya başladım.



Kısa zamanda olaya hakim oldum ve kendi başıma operason yapabilir gibi hissetsemde

Sanırım Anne ve Baba komutan üzerinde bu güveni halen daha sağlayamadım.

18 Ay bitti, pazar günü.

Baba komutan Anne komutana artık bebeklikten çıktı kızımız ilk kez dedi.


Bu bebeklik askerlik gibi bir şey dedi.
Nasıl geçti 18 ay bende anlamadım, fakat askerlik bitti bu iyi birşey onu anladım.



Evet, bir baba olarak ilk kez bu hafta kızımın bebeklikten çıkıp, bir birey bir çocuk olduğunu açık bir şekilde gördüm. halen daha konuşamıyor, fakat kendini konuşan bir çok kişiden daha güzel ifade ediyor. Geliyor, sarılıyor, öpüyor, küsüyor gelişen mimiklerinin yanısıra duyularına hakimiyeti ile her geçen gün hayatın içine daha çok dahil oluyor.

Gerçekten bebeklikte bir askerlik gibi 18 ayda, hayata dair insana çok şey gösterip, insanı hayata çok güzel hazırlıyor.

Bu sayfa her nekadar babalar ve kızlarını anlatır olsada, ben tüm bu yaşananlar için eşime teşekkür etmek istiyorum.
İçindeki sevgi ve saygı ile evladını büyüterek, yuvamızda yaşanabilirliği daha değerli kıldığı için.

Bu sayfada yazdıklarım, onun bana yaşattıklarını ifade etme çabasında ki kelimeler.

Teşekkürler Balım, ====================>

Güzel bir baba kız çalışması :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar