Göbekte Başlayan Mutluluk...

Uzun zaman oldu bir iki kelime yazmayalı, iş güç koşturması içinde kendimize ailelerimize zor zaman ayırırken ihmal etmişiz...  neyse hemen telafi edelim :)

Geçen bu zaman içerisinde o kadar çok şey oldu ki, hangi birini yazmak lazım nelerden başlamak lazım aslında bilmiyorum... bu bilinmezlik beni birazda neler yaşadık yaa fikrine iterek, nereden nerelere geldiğimizi yazmama itti birazda... yazıma başlık ararken, şunu mu desem bunu mu desem diyerek, son günlerde arkadaşlarımızla, özellikle diyet yapan arkadaşlarımızla şakalaştığımız MUTLUGÖBEK üstünden gideyim dedim...

Aslında bütün mutluluk, tüm huzur göbekte başladı... Göbeğinde bir amacı vardı...


Daha önceleri biz yazımda EBG deyiminden bahsetmiştim. Biz buna Ergonomik Baba Göbeği adını vermiştik.. Özellikle kız çocuklarının uyumak için anne memesi kadar tercih ettikleri yer.
Eşimin beni belkide en kıskandığı dönemlerdi... evet belki süt veren memelerim yoktu ama en az onlar kadar etkili bir göbeğim vardı... Böyle başladı kızımla en büyük aşkım. Şimdilerde görüyorum da ne kadar tek taraflı bir aşkmış yaşadığımız. Tek taraflı aşk çok doğru bir terim olmadı, bir taraf seviyor, diğeri sevgisini göstermeyi öğreniyor... hayatı öğreniyor ve hep dedim aynı zamanda size öğretiyor....
 Beraber büyüyorsunuz..

Beraber düşünüyorsunuz zaman zaman, hani çocuk olduğunda insanlar uzun süre kaldıklarında  kendilerini bunalıma soktuğunu söyledikleri ev hayatı varya, onu çok daha fazla yaşar oluyoruz... hani evde sevdiklerine vakit ayırarak geçirmek çokta bunalıma sokacak birşey olmadığını gösteriyor bize.... hayat koşturmacası içinde aslında sevdiklerimizi ne kadar ihmal ettiğimizi görüyoruz bir yerde.....
 

Sabah uykuları yalan oluyor... belki siz çok yorgunken ses yaparak sizi sabahın erken bir saatinde uyandıran eşinize çıkıştığınız gibi çıkışamıyorsunuz... yapabilecekleriniz için sevdiklerinizi kırmamayı öğretiyor size..

Tüm sevdiklerimiz gibi onunla uyanmak ne güzel


Belli bir aya kadar çok yoğun ve çok güzel gidiyor, onu istediğiniz gibi seviyorsunuz... hayal ettiğiniz sevgiyi yaşatıyorsunuz... sanki bir yerden sonra bitmiş gibi konuşuyorda olsam, aslında tüm güzellik bundan sonra başlıyor... bir aydan sonra yavaş yavaş  yaşadığınız, hayal ettiğiniz sevgiyi yaşamak yerini.. bir sevgiyi paylaşmaya dönüşüyor, beraber bir sevgi paylaşıyorsunuz...  Beraber gülüp beraber üzülüyorsunuz... zor günlerde birbirinize daha çok ihtiyaç duyuyorsunuz, Birbirinizi arar özler oluyorsunuz.


Hayat insana sürekli kendisinde olmayanı sunar, hayat insana ihtiyacı olanı sunar, bu yüzden hayattan ihtiyaçlarınızı karşılamak birazda size sunulanı nasıl değerlendirmek istediğinizle alakalı... ben mutluğu bir göbek hikayesi ile başlatmayı diledim... gerçi benim ilk mutluluğum bir bal damlasının bir ayının dudağına damlaması ile başladı... işte bu yüzdendir o gün bugündür BALIM derim ona...

Sevdiklerimle aramda mesafe yoktur benim, gurur duvarlarım kırık, çevresinde sevgi duvarlarım vardır...


Koca bir dünyaya değişmiyeceğim, minik bir imparatorluğum var... Kavuğu yamuk bir sülüman, takkesi eğri bir hürrem, yalandan bir valide sultan

ama

en kralından mutluluğumuz var.

Allah birimizi diğerinden ayrı koymasın.







Özdemir ASAF'ın dediği gibi ( bu özdemirler hep bir güzel der )

Ömür dediğin üç gündür
dün geldi geçti, yarın meçhuldür
o halde ömür dediğin
bir gündür, o da birgündür.

Bu bir günü harcamayın, sevmek erdemdir...

Yorumlar

  1. Bambaşka bir adam olmuşsun kardeşim...Allah mutluluğunuzu daim etsin.
    Ve hala kızını ve eşini görmeye gelemediğim için kendimden utanıyorum:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar