Ana içeriğe atla

Elde Var 1...

Zar Zor Başlayan bir Hafta, hastalandık, pişik olduk felan derken.. haftayı hastanede bitirdik, 2 gece 2 gün mahkum gibi bir serum şişesine ayaktan bağlı geçinde insan biraz yorgun ve şaşkın gözüküyor :) .. Oysaki bir ilk kutlama planımız varken, bir çok ilki bu hafta yaşadım….

Neyse kötüleri geldiğimiz yerde bırakıp iyileri yaşamak için eve geldik, küçük felanım aklım ermiyor ama evde olmak güzel…
Bir geldim eve, dünyalar beni beklemiyor ama hiçte hazırlıksız değiller, yeni yeni renkli renkli şeyler almışlar bana, yeni yeni kıyafetler oh oh…





Babam kocaman kutuda birşey almış bana…. Boyutları benim kadar, paketi açarken o renkli renkli kağıtlarını yırtması bile çok keyifli doğduğum dün demiştim, bu baba dedikleri adam tam benim kafadan… O zaman çok daha bebektim diye kimse sallamadı ama gerçekten öyle.


Teknik Montajı bitirdik, pilleri takıyoruz… pil diye tombul birşeyle çalışıyor, onuda bitirdik mi artık oynarım herhalde, renkli menkli, toplu tüfekli birşey bu..
En keyifli kısmıda baştan sona yapımında benimde emeğimin olması… ay çok heyecanlandım çok keyifli bir oyuncak gibi bu,
Tombul pillerimizde takınca gerçekten çalışmaya başladı… İlk denemelerde kimse düzeni çok oturtamadı, toplar sağa sola gidiyor felan derken… Oldu işte, Artık çalışıyor hemde babamla ben yaptım, ben çalıştırdım… Biraz şaşkınlık var tabi, zamanla öğrendim topları elimde tutmamam gerektiğini ama ilk acemilik işte…
Kaybolurlar diye tedirgin oldum, şimdi okurken gevrek gevrek gülmeyin boşuna, hayatta ilk senende herşeyle ilk kez karşılaşmak nasıl zor bir bilseniz… Siz ilk çocuk sahibi olduğunuzda allak bullak oluyorsunuz, bana herşey ilk bu hayatta…
Belki bu yüzden hemen hevesim geçiyor herşeyden, yeni yeni şeyler görüyorum ya….


Ama şu kısa ömrümde yıllar bana öğretti ki ( bu arada yıllar bir yıla denk geliyor )… Insanın ailesi ile sağlıkla evinde bulduğu huzur hiçbirşeyde yok..
Ne kadar şanslıyım ki, en güzel hediye Sıcaklığını birlikteliğini koruyabilen bir aile…
Ne kadar güzel ki bu benim ilk hediyem.






Canım Kızım,
Bizimle beraber olduğun ilk seneyi kutlamak için ne planlarımız ne hayallerimiz vardı… Aslında hepsi kendimizi tatmin etmek için planlanan ebeveyn fantazileri.. Tüm yaşananlar sonunda gördüm ki, çok canım acıyarak öğrendim ki… kendi yuvamızda 3 nefes gülümsemekten daha güzel bir plan yok…
Hep dediğim gibi biz seninle büyümeye başladık, Tüm doğrularımızı bize yeniden öğrettin, tüm yanlışlarımızı bize gösterdin… Seninle beraber olgunluk kazanmaya başladık… Ne kadar küçük olduğumuzu… senin sade ve direkt dünyanda ne kadar küçük kaldığımızı gördük…
Tüm güçlü, sert yönlerim bir damla gözyaşın karşısında sırılsıklam oldu eridi, Yapamam gücüm yetmez dediğim ne varsa bir hınzır bakışından güç aldı…
Biz senin için sadece hayal gibi bir hayat hayal edebilirken, sen minicik yüreğinle bir hayatı bizim için hayale çevirdin…
25.Eylül.2011 Pazar, Elde Var 1.. hepimizin doğum günü kutlu olsun, dedim ya bizde seninle büyüyoruz…

Yorumlar

Popüler Yayınlar