Bir Sene Sonunda En Büyük Hediye Sağlık


24.Eylül 2010'u 25. Eylül 2010'a  bağlayan gece el ele eşimle uzanmış sabahı bekliyoruz büyük heyecan, hele yaşanan gün tarifi çok zor... ogün bugün hayatımızda bir neşe bir heyecan anlatılmaz bir duygu... gerçi birkaç yazıda bunu anlatma girişimlerim oldu, bazıları çok beğenildi bazılarının okunduğunu bile sanmıyorum :))) 
Dediğim gibi o kadar güzel ve özel bir günden sonra hep kendi kendime düşündüm, bu kadar güzel bir olayın ilk sene kutlaması çok özel olmalıydı. Eşim tüm sene boyunca beni uyardı...
- Bak Özdemir görgüsüzlüğün luzumu yok
- Bak Özdemir Abartma

Ben kimseye aldırmaksızın, kendimce ne planlar yaptım, zaman zaman bazılarına ben bile OHA dedim hani, gerisini sen düşün... öyle böyle derken artık yavaş yavaş büyük gün geliyordu...
10 gün kadar kalmıştı, ilk yaşgünümüze iyi kötü bir plan oluşmuş kafamda, yer pasta gibi detayları tek tek halletmeye çalışıyordum ki, minik bebeğim ufak ufak rahatsızlandı, bir akşamüstü hastane acilinden eve orta kulak iltahabı teşhisi ile gönderildik. Planlarda ufak revizyonlar yapabiliriz derken, üstüsüte gelen aksiliklerle en sonunda 23.Eylül.2011 de doktorun her ne kadar önlem olarak desede, içimi yakan bir şekilde hastaneye yatırılmamızla herşey faklı bir boyut aldı.
Planların değişmesi, oydu buydu değil en zoru çok titizlenerek seçtiğim, verdiğim pasta siparişini iptal ederken ne kadar çok üzüldüğümü anladım..Bir sene önce aynı zamanlarda içimiz mutlu bir heyecanla çarparken, şimdilerde içimizdeki tüm heyecan tedirginlik oldu... O hızla akan zaman akmaz oldu sanki, enseden dökülen kaynar sular, aldığın halde yetmeyen nefesler, eş dostun sana anlamsız gelen içten tesellileri ile geçecekti ilk gece, ki yavaşta olsa öyle geçti... minik bebeğimizin hayatında 3 gece geçti, bir yaş bitti... benim ömrümden 10 yıl gitti....
25.Eylül.2011 tüm planlar değişmiş, yorgun yıpranmış halde girdik... doktorumuz geldi.. kızımız burda girmesin yeni yaşına dedi ve bizi evimize gönderdi....
Hepimize bir hediye oldu bu... ve artık çok daha anlamlı Ailecek Mutlu ve Sağlıklı Nice Yıllara cümlesi...
Uzun lafın kısası, Bir Sene Sonunda en büyük hediyemiz minnak lokumumun düzelmeye başlayan sağlığı oldu...
Ama çok canım acıdı...

Yorumlar

Popüler Yayınlar