Ne Oluverdi, Ne zaman Oluverdi, Nasıl Oluverdi Gare..

İstanbulda iyi kötü süren birhayatımız vardı…
Evimizin salonunda azma meyilinde, biraz göbekleyen, biraz sürüklenen bir bebek
Park gezilerimiz, ev ziyaretleri derken hayatımız akıp gidiyordu…
Ben bir baba olarak işten eve evden işe rotasıyla gerekli göbek oluşumunu sağladım…
Ne OLdu
Nasıl Oldu bilemiyorum ama Ne zaman oldu söyleyebilirim…

Ne Vakit Ege sahillerine ayak bastık, bize bişi oluverdi garii…
Gerisini kızım annatsın

Bir Heves kırmızı bişi yedirdiler bana TOMAT deyoolat burlarda…
Babam Sabah kahvaltılarında gevrek aldı, deniz dedikleri o büyük banyonun kenarında o gazetesini okurken, gevrek denen şeyi kemirmeye çalıştım çıkma arifesi dişlerinde
Dedem bahçede yetiştirdiği biberlerden verdi,
Ege bu gelmişik bi kere
Artık toprağa daha çok değiyorum, hani bu yaşta bende biriken istanbul elektriğini daha rahat atıyorum üstümden..
Temiz bir havası var etrafın, daha bir enerji doluyorum… bol bol azmak, her türlü hınzırlığı yapmak için gerekli tüm ortam var… ilk gün birde yürüteç diye bi alet aldılar, ferahladım bee, ne o istanbulda aylarca göbeğimin üstünde çektiğim eziyet iş değilmiş.

Çok güzel motifler gördüm, geleli çok zaman olmadı ama bir hayli ayak uydurdum burlara :)

Bu Ege dedikleri yerde Rakı Balık diye bişi varmıış deyooolardıı??
Rakı Balık yapmadan olumu ??
Olma mı ??
Olmaa tabii be…. onuda yaptık….
Dilediğimce içemedim tabi, yaş küçük, baya bir kontrol altında tuttular beni
Zamanı gelicektir elbet, buda güzeldi beyaaa

Denizden çıkanı yedik şap şap ede ede,

sıra denize girmeye de geldi Burlarda çimmeye gidelim diyolaar

Deniz dediğimiz şey, sabahları baktığımız büyük banyo
Garip olan herkes bir arada giriyor, topla giren
Yatakla giren ne istersen var.. değişik bişi herhalde

İLk girdiğinde pek bir düşündük
Pekte alışık olduğum sıcaklıkta değil ama, keyifli işmiş
Beni sabah kemirdiğim gevrek dedikleri şeye benzer bişi içine koydular
Bol bol oynadık zıpladık
Sevdim ben bu deniz denen işide… En keyifli kısmı çıktıktan sonra kolumu bacağımı yalamak, bu yaladığım tat yemeklerde de olsa ne güzel olur…
Evde bida suya giriyorum, sonra nasıl olduğunu anlamadan uyumuşum… Deniz güzel bişi ama ağırlık yapıyo
Girip banyo yaptıktan sonra, kafada bir saat olan bitenden ayrı kalıyor insan…
Akşam genelde mangal dedikleri duman çıkan bişi üstünde balık yapıyoz, rakı denen o değişik sütten içiyo babamlar..
Sonra yaşananları babam TŞGÇ olarak tanımlıyor…
Terlik – Şort – Göbek – Çekirdek…. annemle bunu söyleyip ne biçim gülüolar, ileride anlarım herhalde..

Deniz kenarında arabamın içinde serin serin uyumak çok güzel ama sivrisinek diye bişi var o çok bok iş… yiyolarmış beni, her sabah biryerim kırmızı uyanıyom, babam gördümü bişiler diyo anlamıyom ama konuşabilsem sanki aynılarını söylermişim gibi hissediyorum…


Ne Oluverdi, Ne zaman Oluverdi, Nasıl Oluverdi Gare.. dedmiştim yazımın başında kızım ne güzel anlattı Ne Oluverdi, Ne zaman Oluverdi, Nasıl Oluverdi…
KIZIM EGELİ OLUVERDİ… daha ne olsun…

Yorumlar

Popüler Yayınlar