Bir Parça, Bir Renk

 Sevimli ( Bana Göre )
Yaramaz ( Ananeme Göre )
Canavar, Allah Sana Sen gibi iki tane versin ( Anneme Göre )
Büyükbabam her halimi sevgi ile kabullendi...





Mutlu bir hayatım oldu,
 Anne- Baba ayrı büyüdüm, bu nedenle bana üzülenler oldu.. 


Anne - Baba ayrı olduğu için beni kimsesiz zannedenler oldu..
Hani içimizde derin boşluklar eksiklikler oluştuğunu, oluşacağını düşünenler oldu...
Bir çocuğa dahi sorduğunuzda, mutlu ve hiçbirşeyden eksik kalmadığım bir hayat yaşadım

Hep büyük hayallerim ve umutlarım vardı, o yüzden sade bir baba tutnamadı hayatımda BÜYÜKBABAM vardı... 




doğduğumda,
çocukluğumda,
gençliğimde,
büyüdüğümde, 
hayatımın en önemli ve en özel heyecanları içerisinde
hayatımın tüm dönüm noktalarına beraber girdik, hepsine şahit oldu istesede istemesede, hiç kırmadan, itiraz etmden
beraber bekledik, beraber yürüdük, beraber ağladık, beraber güldük..












ne beni bıraktı, 

ne benim çocuğumu...

Şimdilerde sağolsun bir çok kişi ne kadar güzel bir baba olduğumu söylüyor, büyükbabam'a teşekkür ediyorum nasıl bir aile, eş ve  baba olunması gerektiğini öğrettiği için... bana sadece BABA değil bir BÜYÜK olduğu için...
Buradan tüm babaların babalar gününü kutluyorum....

...marifet baba olmak değil , marifet resmin içinde bir parça, bir öğe  bir renk olabilmek...

kızımın ve eşimin hayatında en güzel renkleri katabilmek dileğiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar