Bunu Nasıl Anlatacağız...


25.Eylül.2010
Yeditepe Üniversitesi 605 Nolu oda herkes heyecan içinde beklemede,
Ameliyathane'den o ilk ses,
bir tomurcuk sesi :)
Prensesim bizimle artık...
Ve Macera Başlar Herkes için
Kimi zaman neşe
Maskaralık şirinlik






 Kimi zaman şaşkınlık
Hayret içinde
Bazı bazı efelikten midir?



Ağalıktan mı? bilinmez zaman zaman ciddiyeti elden bırakmasakta....
her dakikası sevgi, dolu geçti 8 ayın, yetmedi ama doya doya, 



Elimden geldiğince yazdım çizdim anlattım... ne oldu ne bitiyse...
zaman zaman ağlayan oldu gülen oldu, saçma bulanlar oldu ( onlara küfür ettim :)!! ) her fikre saygımda olsa... ama bu sefer düşündüklerim, yaşadıklarım ve hissettirdikleri için ne yazacağın nasıl yazacağım bilmiyorum...
Yazacaklarımı nasıl yazabilirim diye o kadar uzun zamandır düşünüyorum ama bulamıyorum, gerçekten zor... ama insanın çokda umurunda olmuyor zor olması... bundan sonra çok da lülü oluyor hayat :)......


BABBA dedi kızım!... gözlerime bakıyor ve BABBA

 diyor...

işte şimdi keyif zamanı....


işte şimdi sitemiz tam oldu...BABBA-KIZ.... demesin 

arkadaş kız BABBA'sı olmayan BABA oldum 

demesin!!!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar