CUMARTESI TELASI - PAZAR SEFASI

Haftanın en yorucu günü cumartesi olmaya başladı.. tüm haftanın yorgunluğunun ardından evde bekleyen o kadar çok iş varki… hani bir kaç başlıkta toplasak,

- tüm hafta minnak bebekle koşturmacadan yorulan anne bebek

- tüm hafta özlenen minnak bebek oyalanması

- evin bekleyen alışveriş işleri

- tüm hafta evde geçtikten sonra sosyalleşme planları

- beklenmedik , misafir, arıza, angarya durumları…

birde dinlenmek lazım ama o genelde bir sonraki haftaya kalıyo……. tüm bu tempo içinde herşeye vakit ayırmaya çalıştığınızda genelde gece uyuyabilmek için en uygun saat 01:00 – 02:00 arası bir saat olmakta….

Tüm yorucu hafta ve tüm o yorucu haftanın özeti niteliğindeki Cumartesi tatlı bir uykuya dalarken bitmek üzereyken ara ara gelen mızırtı yağmurları derin uykuya geçmenizi engeller nitelikte…. gecenin ilerleyen saatlerinde mi yoksa günün ilk saatlerinde midir bilmem tüm yorgunluğumu çıkarmaya başladığım uykuya geçiyorum :)

 

Bulutlar üstündeyim… bazı bazı horluyorum bile :) ve aniden o ses başlıyo… huzursuz değil, ağlamıyor, kendi kendine mırıldanıyor, gülüyor bazı bazı şirin çığlıklar atıyor…. saat 08:00…. pazar sabah 08:00 kısa bir zaman önce kargalı sözlerle tarif ettiğim bir saat….keyfi yerinde ben uyuyabilirim, ses de problem değil…. kalkmak için hiç bir nedenim yok, aklımı kemiren “ ne tatlı şimdi “ düşüncesinden başka…

Kalkıyorum, önce biraz sohbet ediyoruz kızımla..

Kendi kendine konuşurken, kendince oynarken beni ilk gördüğünde yüzünde beliren gülümseme yok mu? işte onu yazmayacağım, yazabileceğimide sanmıyorum… oda baba kız bize kalsın…

Sonra başlıyor anlatmaya, sanki gördüğü rüyı unutmadan anlatmak ister gibi… burnumu sıkıyo, ellerini gıdıklayan sakallarımla oynuyo, bir yandan oynuyo bir yandan gıdıklanıyo, kendince kelime olarak kullandığı kelimeler, eller ve ayaklardaki hareket heyecanını mutluluğunu anlatmaya yetmediğinde de bir çığlık patlatıyor… :)

Sonra beraber salona gidiyoruz, çufçuflar diyarı seyrediyoruz… çok güzel renkleri var… müzikleri var… iki çufçufa beni unutyo, pür dikkat çizgi filmi seyrettikten sonra bana geri dönüyor ilgisi…. artık konuşmaktan çıktık, biraz daha azmaya başladık… yeni yeni öğrenmeye başladığımız yuvarlanma antremanlarımızı yaptık… saat ilerledi, anneye gittik onu uyandırdık ve pazar günü daha hızlı akmaya başladı

CUMARTESİ YORGUNLUĞU ÇEKİLMEZDİ PAZAR SEFASI OLMASA

Yorumlar

  1. bebeginiz cok tatli,allah bagislasin :) blogunuzu cok sevdim.beni cok duygulandirdi.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler güz :) benide çok duygulandırıyo :))

    YanıtlaSil
  3. blogunuz süper takipteyim .bir baba kızı ile geçiren zamanı bu kaadr güzel anlatabilirmi mı? tebrik ediyorum sizi..erkekler genelde bu tarz olayları anlatmayı zman ayırmayı sıkıcı bulurlar .kızınıda çok tatlı bebişler büyüdükçe daha çok tatlı oluyorlar hareketler mimikler değiştikçe vazgeçilmezinde vazgeçilmezi oluyorlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar