8 Mart Dünya Kadınlar Günü

70′li seneler, 25 yaşında bir kadın… yumurcak bir bebek :)
tüm yaşananlara Hayır diyor Annem
ve benim hikayem böyle başlıyor…
Neyin kötü olduğunu iyiliği öğrenerek anladım… gururlu ve kanaatkar büyüdüm, ağlayabilecek kadar güçlü, yardım isteyecek kadar dürüst oldum… yalan söylemeyecek kadar kendime güvendim, yalanı yüzüne vurabilecek kadar cesur oldum… ihtiyacı olana yardım edemediğime çok üzüldüm… iş hayatında bile iş insanla yapılır dedim, herşeyden önce insan olmaya gayret ettim hayatta… Leyla adı hep imkansız aşkların hikayelerinde şarkıların sözlerinde geçesede…teşekkürler ANNEM bana imkansızı yaşattığın için…
Bu gayretimle hayat içinde insan olarak edindiğim yere düşen ışık, SEVINCIM oldu… terbiye ve saygıyı yeniden öğretti bana büyüklerimizin yanında elini tuttuğum için kıpkırmızı olduğunda, yanında huzurla gözümü kapatıp uyuma imkanı tanıdı bana, kimseye sırtınızı dönemediğiniz hayatta. Dinginlik, sabır ve sadeliği öğretti bana sevincim… koca bir mutluluğu minik bir gülümsemede yaşanabileceğini gösterdi bana naif bir şekilde heyecandan titreyerek Evet dediğinde resmen hayatımız birleştiğinde…. teşekkürler balım
Daha bir kadın olamayacak kadar küçükte olsa da ilk andan beri bir bayan oda, her geçen gün dejenere olan bir hayatta kaybolan değerlerimizden öte, SEVINCIMIN ışık düşürdüğü yerde parlayan su perisi, kaybolan isanlığımızın yarınlara temsilcisi güzel kızım LARA. Seni gördükçe umut her seferinde yeniden şekilleniyor içimde… İçimdeki inanç artıyor, yarınlara daha çok hevesim oluyor… bugüne edindiklerimin değerini anlıyorum… bir minik gülüşünle bile kandırıyorsun beni :) aramızda kalsın annen bile bu kadar kolay kandıramadı beni :) …. sevgime
gözünde verdiğin ışıltı için teşekkürler….
Bugün
8 Mart Dünya Kadınlar Günü…Bir kadının değerini anlayamayacak hayvanlar için
Bugün
8 Mart Dünya Kadınlar Günü… hayatımı bu kadar anlamlı yapan tüm kadınlara bir kez daha teşekkür etme fırsatı kabul eden insanlar için…

Yorumlar

  1. Yorumlar:

    bilun saya uslu
    Mar 08, 2011 @ 20:23:53

    Ben kabul ettim kuzen. yani hayatını bukadar anlamlı yapan kadınlardan biri saydım kendimi ))) eline sağlık….

    ohicdurmaz
    Mar 08, 2011 @ 20:28:56

    dünya bir yana sen öte yana


    Ümit Sancak
    Mar 08, 2011 @ 22:08:27

    Muhteşemsin Özdemir ….
    Bu sözlere başka türlü yorum getiremedim, ne mutlu senin gibi bir evladı ve eşi olan Leylaya ve Sevinc e. İlerde Lara da seninle gurur duyacak bundan hiç şüphem yok. Hepinizi öpüyorum

    ohicdurmaz
    Mar 08, 2011 @ 22:35:07

    teşekkürler ümit abla

    shicdurmaz
    Mar 08, 2011 @ 23:28:28

    Canım,bitanem,hayatımdaki en doğru kararım…
    Bana hayatımda eksik öğrenmiş olduğum birçok şey için en doğru, en samimi yol göstericim ve öğreticim olduğun için asıl ben sana çok ama çok teşekkür ederim… sevgisini bu kadar çekinmeden, bu kadar içten dile getirebilen,benim için dünyanın en tatlı adamı olan SENİNLE evli olduğum için bir kez daha şükürler olsun ben şanslı bir kadınım,senin gibi bir adamı hayat arkadaşım olarak seçtiğim için ve keşke her kadın bu kadar şanslı olabilseydi…kızımız,biriciğimiz de çok şanslı ki senin gibi bir babası var ve eminim o da duygularını dile getirebilecek yaşa geldiğinde seninle çok gururlanacak…yaşattığın her güzel şey için, en başta hayatımda olup her anımı daha da anlamlandırdığın için teşekkürler aşkım,hep beraber nice güzel günlerimiz olsun,seni seviyorum…….

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar