Ne Geç, Ne Erken

 

Düşünüyorum da HADİ ve YETER kelimelerini ne kadar doğru kullanabilirsek, o kadar güzel oluyor hayatımız. Doğru ilişkilere başlamak, yeni işlere başlamak için bir doğru yerde kullanılan bir hadi kelimesi tüm hayatımızın mimarı olurken, bazen bir son için söylenilen yeter, bizi yepyeni bir hayata başlatıyor.

Belki bu yüzden özellikle evliliklerde şunu gördüm, ilk aşkıyla hadi diyebilenler, yeter diyip son aşkı yaşayanlar mutlu evliliklerinde…İlk aşk olabilecek kadar erken buluşamayanlar, Son aşk olmayacak kadar etken buluşanlar… ilişkileri için çoktaaan Hadi Yeter demişler :)))

İlk aşkımla evlenmeyecek kadar soyadıma uygun yaşadım herhalde. Belkide o hiçdurmaz yapım, ilk aşk bulamayacak kadar hızlı hareket etti :)

Ama şunu biliyorum ki doğru kullanılmış bir YETER bana bugünkü güzel evliliği yaptırdı.

Vur patlasın Çal Oynasın Hayata

Evlen Evlen adı verilen Mahalle Baskısına

Düzensiz Hayata

Ve birçok örneğe

söylenmiş bir YETER beni eşimle karşılaştırdı ve güzel bir evlilik yaptırdı. Şimdi bu güzel evliliğin güzel bir meyvesi var :) Bu meyveyide YETER diyecek kadar beklemeden yaptık.. :)

HADİ dedik oldu ama fazla detaya girmeyeceğim :))))

 

Şimdi zaman zaman minik lokumuma bakıp düşünüyorum,  bir çok arkadaşım çoluk çocuk sahibi olduktan sonra biz kavuştuk birbirimize, çok istedi ailem görmeyi, bende çok isterim ailemden herkesin görmesini… zaman zaman geçmi kaldım diyorum.

Daha erken evlensem daha erken çocuk sahibi olsam.

Yeter demeden önce olmazmıydı?

Güzel olması dilenen bir evliliği üzmezmiydi ?

Minik minik bir lokum üzülmezmiydi ?

Herşey olabilirdi, gerek bu evliliği, gerekse bu şirin bebeciği daha uzun yaşamak isterdim. Daha erken yaşamak, benim dışımda tanımlanmış zamanlarda yaşamaya çalışmak değil..Bir eş olmanın önemini anlayıp yaşamak isterdim. Çocuğunu tam bir aile içerisinde mutlu yetiştirmenin önemini anlaytabilecek bu olgunlukta yaşamak isterdim.. böyle yaşadım.

Evet bunu saklamak bu kadar şeyden sonra yanlış olur, bu olgunluğa daha erken varabilmek isterdim… Şimdi tek dileğim Allah bana uzun ömür versin… geçikmeyi telefi etmek için :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar