BABA Oldum Öğrendim - EBG

İnanıyorum ki, delikanlılık'tan babalığa geçişte ilginç bir süreç yaşanıyor.. :)

Hayatı asarak keserek geçiren birçok delikanlı, evlendiklerinde evrimin ilk süreci başlıyor, herşeye esip gürleyen bizim efeler, bir bakmış ki olaylar bir hayli değişmiş. Eskiden tek kelime ile hayatı idare edenler, evledikleri bayanların insaf, terbiye, cazgırlık gibi kriterlerine göre.. artık ne tek kelime edebilir hale gelmişler, yada ettikleri tek kelime PEKİ HAYATIM diyerek olayı onaylamak olmuş.

Bazıları son sözü ben söylerim diye övünürya işte bu son söz o sonsöz... :)

Bunu anladığında bazı delikanlılar, artık delikanlılıkdan çıkıp KOCA olduklarının farkına varıyor, bir kısmıda evde KOCA, sokakta DELİKANLI tripleri ile paralel evren hayatı yaşamaktalar :) 

Aslında çok delikanlı KOCA olduğunu, eşinin hamileliği ile BABALIĞA ilk adım attıklarında anlıyor... Uzun lafın kısası KOCA bir zaman bir erkek ne olduğunu bilmeden geçiriyor.. :)))) Dedim ya delikanlı milletiz, BABA sıfatı arayıp bulamadığımız şey, ilk zamanlar çok hoşuna gidiyor herkesin...
Ama BABA'lık ile İSKELE BABASI arası farkı minik bir bebiş öğretiyor size.

Dedim ya Baba oluyorsun, Ben baba oldum neler oldu...
Doğum telaşı
Bir koşuşturma herşey bir yana
İlk kez resmi olarak BABA olduğumu, kızımızın nüfus cüzdanını alarak edindim.

Eve dönerken arabada düşündüm, artık bebeğimiz resmi olarak ailemize dahil oldu.

Bir birey olarak kayıtlara geçti, resmen hayat başladı onun içinde, bizim içinde... O nedenle bir pastahane önünde durdum bir pasta aldım... 0 yazan mum için bir hayli gezdim ama buldum sonunda...



Anladım ki BABA olmak sevdiklerinle 0' dan başlamakmış..

Geçen zaman içinde, zaman zaman eşim ile kızımız arasında ki ilişkiye imrendim, nede olsa anne-çocuk ilkişkisi içgüdüsel bir ilişki, babalık gibi sonradan edinilen bir duygu değil.

Anladım ki BABA olmak sahip olamadığını bilmek, kabullenmekmiş...

Çok zaman bekledim kızımız uyansın diye
Karınını doyursun Gazını ben çıkartayım diye
Zaman Zaman altını değiştireyim diye

Anladım ki BABA olmak sabır istermiş.

Çok üzüldüm sarılık olduğunda, 10 gr bok çıkan bedeninden bok çıkamadı diye dertlendim, pişik olmuş kızım, onun kıçı pişti benim yüreğim...sağolsun eşim destek oldu.. Anladım ki BABA olmak destek alabilmekmiş.

Çok felsefik şey anladım BABA olup,
Biyolojik çok gerçeği kabullendim BABA olup... :)

Öğrendim ki BABA ile KIZI arasında en kuvvetli bağ EBG ile başlamakta...

ERGONOMİK
BABA
GÖBEĞİ

Bir BABA olarak bu stratejik plana dokuz ay kadar yatırımda bulundum.





Alt yapı, Balık, Ege Yeşilliklerinden Roka
İçecek olarak RAKI kullanma sureti ile hazırlanmış zemin oluşturuldu.


Yapım aşamasında mevcut kilo üzerine, 7 kg koymak sureti ile gerekli ergonomi hazırlanmıştır.

Yenidoğan bebişlerin anne karınında ( cenin ) pozisyonunu doğal olrak sağlayan ergonomik baba göbeği.. biricik kızım ile BABASI arasında ilk biyolojik, fiziki, duygusal bağ oldu....

Hani ne yalan sölim, eşimden annemlere herkes ilk zamanlar bebeğimizin sadece benim Ultralüx herşey dahil göbeğimde uyuması kıskançlığa bile neden oldu...

Çoğu şeyi baba olduktan sonra anladım... ama allahtan BABA olmak ÖNGÖRÜLÜ olabilmektir... bunu önceden anladım :)

VE HEP BERBABER ANLADIK, BABA OLMAK EMEK İSTİYOR, OLMAK İSTEDİKTEN SONRA

NE EMEK NE SEVGİ KARŞILIKSIZ DEĞİL

Yorumlar

Popüler Yayınlar