SENDE BABA OLACAKSIN YA!!!

Eşimin hamileliğinden bu yana en sık duyduğum şeyler listesinde üst sıralarda
- Sende Baba olacaksın ya...
- Sen şimdi Baba mı olacaksın ?

Hani bu yaşa kadar ben kendimi çok farklı tanımışım, tamam okul yıllarımız biraz haylaz geçti.. hani birde soyad HİÇDURMAZ olunca yapacak çok birşey yok, yaptığımız herşey üstümüze kalıyo... hazır kalmışken bende soyadımın hakkını verince biraz yaramaz bir portre ortaya çıkıyo...

Tamam insan 7'sinde ne ise 70'İnde de o ama arada farklı geçen bir 63 sene var... Hani o senelerde de Baba olmamayı hak edecek ünvana sahip olmasam gerek.
Çok ISSIZ ADAM yaşamadım, Sigaramız içkimiz oldu ama soyadımıza yaraşır bir iki hareketli sperm bıraktım ki tıbbi engel olmasın? Tamam yaramaz bünyeyi biraz sakladım içimde, hep o çocuksu yanım kalsın, ileride çocuğumla çocuk olabileyim diye... oda sanmıyorum baba olmama engel olsun :)

Ama her ne yaptıysam bu cümlelerden kurtulamadım....

Böyle geçen bir hamilelik içerisinde, bir yoğunluk bir hazırlık, bir sevinç kimi zaman tedirginlikler derken...38 hafta bir çırpıda bitti.. bittide bitmesine 24.Eylül'ü 25.Eylül'e bağlayan gece bitmedi...

Gece uyumak için yatağa girdiğimizde, bebeğimize aldığımız minik müzikli gece lambamız, tavana yıldızlar veriyor, bir yandan müzik çalıyor... bense bebeğimi eşimin karnında seviyordum... yarın kavuşacaktık ama bu şekilde onunla iletişim kurmak, belkide kurduğunu sanmak bile çok keyifli. Sırf bu yüzden ikinci bir bebek isteyebilirim.

Bu şekilde uykuya dalma çabası, içimizdeki heyecan, merak, bende zaman zaman tutan mide ağrısı.. hani harbiden zormuş be!!!

Böyle böyle sabah ettik.
Artık sabah oldu..

BENDE BABA OLACAĞIM YA, İŞTE O SABAH!!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar