Herşey Yeni, Herkes Yeni...



Sabah evden 2 birey, 3 can çıkmıştık, evden çıkmamızdan 3 saat sonra artık 3 birey olmuştuk... okullarda hala öğretirlermi bilmem ama ileride kızımın öğrenip ne olduğunu tam olarak seneler sonra anlayacağı Çekirdek aile tanımı tam bizim içindi...

Eşim ve ben iki kara çekirdek kabuğu,içindede minnak çekirdeğimiz.. :)))) ( gerçi bu günlerde kendiside kararmaya başladı )


Her yönümüzle biz kendimizce hazırlıklarımızı tamamlamış, odamızı süslemiş ve o güzel ana güne hazırdık...

Gel gelelim o güzel güne, bir koşturma başladı, aylarca merakla beklediğimiz özlem 9-10 dakida bize kavuştu... aslında beklenen 9 ay değil, o 9 dakika olmuş...

Bebeğimiz ile ilk kavuşmamız sonrasında, bebeği annenin ağzına bir parmak bal çalar gibi gösterip hemen yukarı çıkardılar... ben eşimle kaldım, bu hareket ameliyathanade büyük şaşkınlık ile karşılanıp, büyük övgü ve takdir toplasa da aklım bebekte kalmadı da değil...
Aslında bugünkü yazı biraz onunla ilgili, 9 ay bir beden içerisindesiniz, dünyaya geliyorsunuz, o bedene 1dk kadar yakın kaldıktan sonra, bebek olarak sende bir tempo içerisine giriyorsun. Ve serüven başlıyor...

Tamam Arkadaş siz Hazırdınız Mazırdınız, ama herşey Yeni bana,
İnsan bir banada sorar
Bir haftasonu rahat uykumuz olmicak mı ??

Hadi HERŞEY YENİ...


BUNLAR KİM BEEE!!! HERKES'de yeni... demin o kokusunu aldığım kadın ve onun yanından merakla bakan herif nerde beee...

Ve Macera Başlar...



Ben anlamadım ki arkadaş, bu kadınlar ne ağlıyor.
Kutu gibi bir zımbırtı içinde olan ben
Sabahın körü, sıcacık yerimden çıkartılan ben bu kadınlar ne halta ağlıyo... Madem bu kadar ağlicaktınız, üzülecektiniz ne kaldırdınız sabahın körü... 



Hadi bu kadınlar ağlıyo, bunlar neye gülüyo... ya bu kadınlarda var bi delilik ya bunlarda... bana herşey yeni ya belkide bu yüzden anlamıyom..

 Bu dünya harbi garip bir yer galiba, şu genç olan demin ağlıyodu arkadaş, alt kattan üst kata ne değişti..

İyi en azından ağlaması geçmiş, bir kişi eksildi ağlayanlardan...

Ya o kokusuna alışık olduğum kadın nerede yaa :) benim işim onunla muhtemelen.

Bir adam yaklaşıyo

Buraya mı geliyo ki ? E iyi en azından ağlamıyo...

Evet bana geliyormuş,
Bak bu adamcağız bile garipsedi,
Koydular beni kavanoz gibi bişeye

Hoppa, o çok ağlayan kadın hala ağlıyo :)

Bu adamla alakası var herhalde, bu adamdan rica etsek.

Herşey iyi hoşda, kim bunlar abicim ben bunu anlamadım!!! koku yabancı...

Tamam anladım

Merak ediyorsunuzda

Ben sizi böle çıplak yatırsam kutu gibi bişeye, kat kat gezdirsem güzel olurmu??

Sırıta sırıta bakıyorsunuz.. insan yardım eder.
Demek kadıncağız buna ağlıyooo
Bana üzülüyomuş
Kutudan yırttık
Etrafda sakinledi

Millet üstüme eğilip, o gözlük uzaktan sırtardığına göre hala bişiler garip.


Arkadaş o kokusunu aldığım kadın nerede yaa.

Ulan kafama kim taktı bu zımbırtıyı
Bunlar ne

Ne yoğunlukmuş be arkadaş

Hayat hakket zor galiba bee
Alışmam gereken çok şey var...

O kadınla, sakallı adam olsa yardımcı olurlardı herhalde...
Geldiler...
İnsanın ailesini seçme şansı olmaması bu olsa gerek :)

Olsun biz böyle mutlu olacağız anlaşılan...

Zor bir gündü beee
Daha öğrenemediğim bir çok duygu
Üstümde başımda bir sürü şey
En azından takkeden kurtuldum...

Kadını kokusundan tanıyorum, iyi kötü 9 aydır beraberiz ama Adam bir garip... ama kanım kaynadı, aynı kafadan gibiyiz.

Heyşey YENİ

Herkes YENİ...

Bugün artık dinleneyim.... Bizim elemanlar burada nasılsa... takkede yokken az kestirelim...

Yorumlar

Popüler Yayınlar