Kız mı ? Olsun !...

Gebelik hastalığımız bir yandan devam ederken, her geçen gün yeni, yeni şeyler öğrendik.
Artık daha çok sevinebilir, insanlara daha söyleyebilir durumdaydık... sizinde anlayacağımız gibi yavrumuz keseden çıkıp, bir birey olmaya başlamıştı...

Elleri kolları vardı, yüreğini korumak için, minnak minanak ayakları... hoş kafa biraz büyüktü ama o haliylede bizim için güzeldi... Her doktor kontrolünde o ultrasonda bebeğimiz kıpırdadıkça biz mutlu olduk, içimiz heyecan doldu....

Hep sağlıklı bir çocuk istedik, diledik Allah'tan, önce sağlıklı sonra ailesine vatana millete hayırlı bir insan olsun diledik... diledik dilemesine de herkesin gönlünde de başka bir aslan vardı aslında :).. kimsenin açık etmek istemediği, kendi isteği ile başkasını kırmak istemediği bir tercihi vardı... bir tek annem saklamıyordu dileğini açıkça kız olsun istiyordu...

Eşim'de kız olsun çok istiyordu, bir ortak noktamız daha vardı, bende Kız olsun istiyordum, dedim ya önce sağlık felan diyorduk ama ikinci cümle sağlıklı bir kız olsun :) :)

Erkek Adamın Erkek Evladı olur, Erkek adamın Erkek damadı olur klişe sözleri arasında merak içerisinde cinsiyeti öğreneceğimiz günü bekliyorduk....

Uzun süre kızımız olacak mı öğrenemedik ama en sık duyduğumuz cümle Erkek olmayacak oldu.. :)

Zaten onca haftadan sonra... herkesin erkek olmaz dediği bebek erkek olsa, bir süre erkekliğinden de şüphe ederdik :).Kızımız olması için bir neden daha çıkmıştı bana... :)

20. Hafta dolmuştu, Erkek olamaz dedikleri bebeğimiz ile detaylı ultrason denilen kontrole gitmiştik... Ne olup ne olamayacağı,  bu kontrolde belli olacaktı....

Doktorumuz, kontrolleri yaparken bir yandan bize bilgi veriyor bir yandan da yorum yapıyordu, biz anlamadığımız noktalarda soru sorup daha fala bilgi isterken, bebeğiniz sağlıklı siz onları düşünmeyin onun yerine KIZINIZA isim düşünün dediğinde, sanki bize istediğimiz herşeyi vermişti.

Bir kahraman gibi hissettim kendimi, anlatılan bir hikaye geldi aklıma, Allah bakarmış bir evde yiğit varsa kız evlat verirmiş, yoksa erkek evlat... bunu anlatacağım binlerce kişi olduğunu düşündükçe daha bir heyecan bastı bana....

Bu heyecan ile içimiz içimize sığmaz bir şekilde ilk haberi anneme verdik.... çok fazla konuşamadık ondan sonra, onu çığlıklar içerisinde soğumaya bıraktıktan sonra, ikinci telefon eşimin annesine oldu...

- Anne, bebeğimiz sağlıklıymış
- Gözünüz aydın evladım
- Doktor net bir şekilde belirleri KIZ olacakmış
- Ne? Kızmı olacakmış, OLSUN Evladım ( Napalım :) )
- Olsun ne demek anne, olsun, biz zaten kız OLSUN istiyorduk...

Birşey daha gördüm, öğrendim KIZ evlat olduğunda, napalım der gibi olsun dendiğini, belki ikincisi erkek olur dendiğini, ilki kız olduğu için ikinciyi düşünür müsünüz dediklerini, kız olduğu için teselli edenler oldu....

Kızımız olacaktı, OLSUN kız olsun, ikincisi olsun oda KIZ olsun, üçüncü olsun oda KIZ olsun
Şanslı Anne Babaların kızı olurmuş, olmayan nasıl anlasın bunu...

Hayatta anne olabilecek kadar kutsal bir varlığı dünyaya getirmek... OLSUN!! mutlaka OLSUN!!

Yorumlar

  1. Rahmetli babamı düşündüm... Biz doğduğumuzda o da aynı şeyleri hissetmişmidir?? bence hissetmiştir zira çok severdi bizi. Çok güzel yazmışsın, cinsiyetimle birdaha gurur duydum!!!
    Amaaa..... kız babası olmak birokadar da zordurrrrrr... DAHA DUR DAHA DUR :)))) Allah kız verirse, sabrını da verir hahaha :))) Umarım bıcır bıcır, nazlı mı nazlı, cilveli mi cilveli bir yiğenim olur ve onunla alışverişe gidip cicozlar alırız sonra onları evde giydirip defile yapar bize... (bikeme yaptırırdım çooook hoşuma giderdi :)))
    Devamını bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Ben ilk kızım olacağını öğrendiğimde doktumuzun suratındaki ifadeyi hatırlıyorumda...

    Bir önceki gidişimizde söylemişi, 2 hafta sonra geldiğinizde cinsiyetini görebiliriz belki diye. Bazen saklıyorlarmış ve bu merak haftalarca cevapsızda kalabiliyormuş.

    O gün geldi... Doktorumuz ilk olarak cinsiyetine baktı, ne yazık ki... suratında tedirgin bir ifadeyle kızımız olacak dedi ve hemen tek nefeste ekledi... Babasına benziyor diye. Bir an durdum, benim aklımda o tedirgin ifade ve söylediği ikinci cümle ile.

    Hemen aklıma gelen, bu ülkede bir çok insan, kızı olacağını öğrendiğinde o odadan sinirle çıkabiliyordu veya daha kötü tepkiler gösterebiliyordu. Oysaki, benim ilk sorum, ya sağlığı oldu. Doktorumuzda bir rahatlama ifadesi belirdi ve hemen anlatmaya başladı güzel kızımız çok sağlıklı... işte haber budur dedim içimden. Kız yada erkek ne fark ederdi ki? O benim çocuğumdu. Bana baba diyecekti. En önemlisi sağlıklı olduğuydu.

    Birde baktım ki anne sevinçten ağlıyor. İlk defa benimde gözlerim doldu. Ben hiç ağlayamadımki.

    YanıtlaSil
  3. Gökhancım Kız büyüdükçe görürsün, bakalım ağlayabiliyormusun ?

    YanıtlaSil
  4. The ChuChu, baban çok özel bir insandı, bende öyle bir baba olabilsem keşke

    YanıtlaSil
  5. 2 erkek çocuğundan sonra kızı olması için doktor doktor dolaşan bir baba tanıyorum ben :) herkes kız babası olamaz olanlar ise dünyanın en şanslı babalarıdır

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar