HASTAMIZ GEBE.. YOKSA GEBELİK BİR HASTALIK MI ?

İçimizdeki çocuk sevgisi, evliliğimizin 3. yılında sahiplenme duygusuna dönüştüğünde, bizde mutlu bir evli çift olarak bir çocuk dünyaya getirmek istedik.

Belki bir çok kişi gibi çocukla mutluluğu yakalamaktansa, mutluluğumuzu büyüyen bir aile içinde paylaşmak istedik. Bu noktaya kadar herşey güzel, hem teori hem pratik uyumluydu zaten.

İşlerin ilginçleşmesi, bu karar ile başlıyor zaten.
Çocuk kararını verdiğimiz noktadan, mutlu habere kadar olan kısmı, mahremiyet nedeni ile hızlı geçiyorum :)

Ocak ortası gibiydi, hatırlıyorum çok üşüyordum :) eşimin şüpheleri ile doktora gittik, içimizde bir heyecan birazda tedirginlik vardı..doktorumuz bizi kan tahliline yönlendirdi, heyecan içinde sonucu beklerken aslında yaşananlar gerçekten çok değişik bir sürece başlayabileceğimizin bir işaretiydi belkide.

Biz bekledik sonucumuzu aldık, doktorumuza göstermek için bekliyorduk, bir doktor hemşire hanıma yanaşarak bizi işaret edip
" Hastamızın neyi var ? " dedi
Hemşire Hanım
- " Efendim Hastamız Gebe !" diye yanıtladı...

Ve bizim için böyle bir gebelik süreci başladı, tıbben gebeliğin bir hastalık olduğunu öğrenerek. 
Sevinmeli mi? Üzülmeli mi? Eşim Gebe ama Hasta :) 
Bir süre tereddüt ettim Gerçi Gökhan'ın eşide bizden sonra gebe kalınca bende inandım hani... 
Gebeliğin Hastalık olduğuna


Hemde bulaşıcı bir hastalık olduğuna.






Yorumlar

Popüler Yayınlar