Bu Ne YÜREK !!!!

Hastamız GEBE, ama sevinmek için erken... böyle bir süreç bu :)
herşeye alıştık ufak ufak...

Sanırım 8. haftasına geliyordu hastamız, ilginç ve güzel bir hastalık bu... hem hastayken seviniyorsun.. hemde 40 haftada bitiyor.. erken bitme ihtimalide var ama insan tedirgin oluyor.

8. Haftayı büyük bir heyecan ile bekledik, randevu günümüz geldi... randevu saatimiz geldi.... Cepte Kese gittik doktora, o anda hayatımın gerçekten en mücizevi anını yaşayacağımı hiç tahmin etmezdim.

Doktorumuz ultrasona başladığında ben ne olduğunu bilmez etmez bir halde ekrana bakarken inanılmaz bir ses gelmeye başladı. işte bu bizim hayatımızda en duymak istediğimiz şeydi, bize verdiği mutluluk kadar, bu kadar mucizevi olacağını düşünemezdim.

Normal bir insan nabızından çok daha hızlı, güçlü bir ses, güzel bir yürekten gelen güçlü bir ses.... eşim ağlıyor, benim gözler doldu dolacak erkekliğe bok sürdürmüyorum, hani sürülse nolur ama :) refleks gibi birşey olmuş herhalde :))

Doktorumuz ultrason muayenesini bitirdi, işte bu bebeğimiz dedi... Bize verdiği ultrason görüntüsünde işte bu bebeğimizin kalp atışları dedi.... o an o karaltıya ait olmasından çok o yüreğin, 7mm olması çok daha mucizeviydi... 7mm içerisinde bir yürek, şimdiki insanların yüreğinden daha hızlı ve güçlü atan bir yürek... işte hayata tutunmak bu olsa... çok mucizevi, hayatımda hiç unutmayacağım ama hiç anlatamayacağım bir an...

tarifsiz....

Yorumlar

Popüler Yayınlar