5'i Bir Yerde

Çok konu hakkında yazdım çizdim ama şu bizim evlilik hikayemizi hiç kaleme dökmemiştim.
Eşimle tanışmamızdan evliliğe gelene kadar geçen süreyi kısaca özetlemek gerekirse 5 kademeden oluştu.
- Eşimi ilk kez gördüm
- İkinci görüşmede Evlen Benimle dedim, yok dedi ben seninle evlenim dedim
- Üçüncü ayda evet evlenelim dedi
- Dört ay sonra nişan yaptık
- Beş ay sonra Nikah günü almıştık.

Güzel bir nikah ve düğün ile, bir hayat yazmaya başladık. Bazen özenle yazdık sayfaları, bazen çok yazdık sildik... bazı sayfaları boş bıraktık.. bazı sayfalara çok çok yazdık çizdik. Şimdi elimizde 5 yıllık bir hayat hikayesi var...


5 Yıl önce 5 Ocak akşamı, uzun ve yorucu demeyeyim, kısa olduğu için daha yorucu olan bir düğün hazırlığı döneminden sonra, şehir dışından misafirlerimiz gelmiş.

Evde imal edip nikahta sevdiklerimize bu nikahtan hatıra deniz yıldızı şekerlerimizin ( Hiç tavsiye etmem evde yapacaksanız deniz yıldızını fena kokuyor ev) işi bitmiş.

Herşeyi eşimle beraber yapmış olmanın verdiği gurur ve heyecan ile ertesi günü bekliyorduk.
Sabah gittik hazırlıklara başladık
Eşim zaten güzel bir bayan, içinin tüm güzelliği yüzünde, o nedenle onun işi çok zor olmadı.

Bende desen ne diyeyim,
Banada ne yaptılarsa olmadı, sonunda
az kımış kımış bir uzun smokin, Bir papyon
Saçlar izzet yıldızhan bişiler kıvırdılar.

Herşey güzel hoştu ama
saçlar harbi fena olmuş.
Sevinci yanıma koyduklarında damat, çektiklerinde yeni albüm çıkartacak fantezi şarkıcıları gibi oluyordum.

Neyse ki hiç ayırmadım bebeğimi yanımdan
durumu idare ettik.


Bide bişi değil kafama ne sıkmışlarsa balayından döndüğümde bile aynı model kendini korumaktaydı

Güle oynaya nikaha girdik...


Beş yıl oldu bitti, dün beşinci senemizi kutladık. Aslında senelerin çokda bir önemi yok.. bizim kutladığımız birlikteliğimiz.

Dün kutladığımız gece için yeni mekanını bize açan Bilun'a çok teşekkür ederiz. Çok güzel bir ortamda çok güzel bir hazırlık ile bizleri ağırladı.
Biz onu çok seviyoruz... gerçi ben daha çok seviyorum, onu tanıdığınızda aile olmak ne demek anlayabiliyorsunuz.

Teşekkürler Bilun

Sevdiğimiz, bize katılabilen arkadaşlarımızla, güzel bir beşinci yıl kutlaması yaşadık, her ne kadar Modern folk üçlümüz; korhan, vural, özgür karaoke sistemini çalıştıramadıysa da çok yaklaştılar.

Gecemizi ufak bir pasta ile bitirdik.

Süpriz olan bu pasta için tema çiçekler bebekler böcekler değil, bizi anlatan birşey olsun diye, biz ve evimiz pasta olarak karşımıza geldi.

Ben, Eşim... pastada pek mülaim görünsede, yumurcak lokma datlumuz

ve yuvamız
Aslında geçmişe baktığımızda bu 5 senenin bize bıraktığı tek şey bu... daha ne isteyebilirim ki

Pasta notu için benden bir iki kelime istediklerinde, aklıma Özdemir ASAF'ın şu kelimeleri geldi

Beni Öyle bir Yalana inandır ki
Doğruluğu tüm ömür boyu sürsün

Pasta notumu bu cümlelere dayandırarak hazırladım... bir seferde döküldüler akımdan kağıda

O an anladım ben hayatımı bu dizelere dayandırmışım.



Evliliğin yalan olduğu düşünülen günümüzde, tüm gerçekliği ile yaşattığı için eşime teşekkür ederim

Dedim ya yazı başlığında Beş'i bir yerde

Sevgi, Saygı, Dürüstlük, Bağlılık, Anlayış

Yorumlar

  1. (senin yüzünden çok yaş döker oldum bak, kötü olacak haaa...) Bende seni çok seviyorum!!!!
    ve güzel aileni. My home is your home! Allah sizin o güzel yüzlerini hep güldürsün, asla üzülmeyin inşallah. Dediğin gibi, rakamların aslında hiç önemi yok, önemli olan o az veya çok rakamları güzelliklerle doldurabilmektir. Siz de bunu başarabilen nadir güzel insanlardansınız. Allah nazarlardan saklasın inşallah. Hep mutlu olun.
    Birde Lara artık yürüsün :P ayrıca onun dukaklarını yicem, çok fena kafaya koydum yani :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar